Saturday 22 November 2014

Vitamin Untuk Kesihatan Lelaki

Lelaki juga tidak terlepas daripada pelbagai risiko kesihatan. Mengikut kajian, jangka hayat lelaki kurang 5 hingga 6 tahun berbanding wanita.Jadi, lelaki juga perlu mengambil perhatian terhadap masalah kesihatan bagi menjamin kualiti hidup mereka.

Ada di antara kaum lelaki yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang membawa kepada masalah kesihatan yang rumit seperti mati pucuk, pembesaran prostat, kelesuan dan juga kurang tenaga dan stamina.



Jadi, apakah nutrien yang penting untuk kesihatan lelaki?

OmegaGuard 
Omega Guard Shaklee menyediakan nutrien untuk otot jantung agar berfungsi dengan lebih baik. Minyak ikan Omega memainkan peranan penting dalam meningkatkan aliran darah dan mengekalkan tisu jantung dan saluran darah yang fleksibel. Ia bermanfaat kepada individu yang mempunyai sejarah penyakit kardivaskular atau mempunyai kolestrol yang tinggi.

Vita-E Complex
Vitamin E boleh meningkatkan kesihatan dan mortaliti sperma lelaki. Kajian menunjukkan kekurangan Vitamin E boleh menyebabkan masalah ketidaksuburan.

Zink Complex
Untuk lelaki, zink boleh membantu menghalang masalah kesihatan prostat. Kekurangan nutrien zink boleh menyebabkan pembesaran kalenjar prostat dan dikhuatiri berkemungkinan terdedah kepada kanser. Selain itu, pengambilan zink juga boleh membantu mencegah keguguran rambut yang biasanya menjadi masalah kepada kaum lelaki.

Klik sekarang untuk membuat pesanan.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=889b262e03e28a9f19e72f08ab1ec3f0
Jika ada sebarang pertanyaan atau konsultasi, hubungi saya
Hayani Nor | SMS/Whatsapp 017-9421767
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda di untuk penghantaran serata Malaysia. COD adalah di kawasan Kubang Kerian, Kota Bharu, Bachok, Kuala Krai & Jerteh (Terengganu).




No comments:

Post a Comment