Wednesday 21 May 2014

Perlukan Penapis Air? Boleh pertimbangkan Shaklee Get Clean Water Pitcher

Biasanya kalau pergi berkursus atau bercuti, kita pasti akan menggunakan air paip di hotel, kemudian masak and then minum. Atau pun, kita akan beli berbotol-botol air mineral untuk dijadikan air minuman. Tambah-tambah lagi yang nak bancuh susu anak. Lepas tu, botol-botol air mineral ni kita buangkan.




Apa kata sekarang ni kita mengamalkan minuman air yang bersih dengan menggunakan Get Clean Water Pitcher Shaklee. Jug berfilter yang portable ni sangat berbaloi. Harganya hanya RM *** berbanding harga filter yang RM ****. Lagipun jug ni boleh di bawa ke mana-mana sahaja.




Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan jug air pertama yang menggunakan blok karbon isian semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter air (80 gelen air bagi setiap turasan). 

Ramai yang telah mendapatkan Water Pitcher Shaklee kerana :

Jimat : Dengan hanya beberapa sen seliter sahaja, Get Clean Water Pitcher dapat memberikan air yang bersih dan rasanya enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk kita menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya. 

Mudah : Jag air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras dan tidak menggunakan kuasa elektrik. Ia juga ringan dah mudah dibawa ke mana-mana. 







Berminat?
SMS/Whatsapp 017-9421767
Fanpage : NaturalNutrisi

No comments:

Post a Comment