Sunday 11 May 2014

Set Kulit Cantik Shaklee

Siapa yang tak nak cantik? Tambah-tambah kita ni perempuan, nakkan kulit yang cantik. At least, bila tengok cermin, nampak berseri dan boleh meningkatkan keyakinan diri. Lagi best kalau kita cantik untuk suami. Dapat pahala tu..

Tapi kan kalau kita dah ikhtiar pakai set pencuci muka brand mahal, masih lagi nampak jerawatnya. Kulit nampak kusam. Masa ni lah pakat-pakat sorokkan semua tu dengan mekap.

Di sini, saya nak kongsikan rawatan kulit dari dalam khas untuk kecantikan wajah dan juga keseluruhannya. Bila kat dalam cantik, automatically kat luar pun cantik jugak la kan..

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit

Cadangan set kulit cantik shaklee ialah Sustained Release Vita C Plus, Vitamin E Complex dan Vitamin B-Complex. Jom kita tengok apa kebaikan daripada kesemua vitamin cantik kita ni...


Sustained Release Vita-C Plus


Membentuk kolagen - Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkkan kulit - Mengamalkan pengambilan Vitamin C setiap hari, manfaatnya dapat kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen, Pigmen adalah penyebab utama terjadinya jeragat.









Vita-E Complex


Anti penuaan - 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan testur kulit dan ton muka, dada dan ototo peha.

Memperbaiki parut - Ia juga berfungsi memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus ke luka untuk mengurangkan kesan parut.










B-Complex


Menukar makanan kepada tenaga - Vitamin B membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan. Bila kita dah nampak letih, wajah tak nampak ceria dan tak nampak cantik.

Melawan stress/tekanan - Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan dan kemurungan dan insomnia. Stress boleh menyebabkan kulit berkedut dan nampak cepat tua.








Gabungan Vitamin C, Vitamin E dan juga Vitamin B bukan sahaja dapat membantuk kulit yang sihat dan cantik, malah dapat memperbaiki kesihatan seluruh badan! Tak percaya? Saya cadangkan anda cuba dulu dan rasai perbezaannya. Ramai pengguna yang dah mencubanya. Anda bila lagi?

Jika anda ingin dapatkan set kecantikan kulit seperti yang saya cadangkan ini, boleh hubungi saya dan membuat pesanan. Setiap pesanan anda akan disertakan sekali dengan konsultasi percuma beserta tips-tips kesihatan.

Jangan lupa..! Sila Like Fanpage kami NaturalNutrisi untuk mendapatkan info-info terkini.

Hayani
Shaklee Independent Distributor
ID 1122498
SMS /Whatsapp 017-9421767

2 comments:

  1. Waalaikumussalam Hayani.....jawab salam kat sini....hihi.... Saya dari blog Laman Sutera, saya pun ahli Shaklee juga. Moga sukses Hayani....

    ReplyDelete