Monday 23 June 2014

Tips Mencegah Penuaan - Vivix Shaklee

Vivix Shaklee adalah antara makanan tambahan terbaik dari Shaklee yang menjadi pilihan kepada mereka yang mementingkan KESIHATAN dan KECANTIKAN dan juga untuk AWET MUDA.

Proses penuaan merupakan proses yang akan dialami oleh kita semua. Namun, tidak semua orang mengalami penuaan kulit sesuai dengan usianya. Ada orang yang mana keadaan kulitnya sudah mengalami penuaan padahal sebenarnya belum sampai masanya.

Kali ini saya nak share sedikit macam mana Vivix berfungsi sebagi agen anti penuaan.




Apa fungsi Vivix ?



Melindungi dan membaiki sellular DNA. Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu typo (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

Menggalakkan biogenesis mitochondria. Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

Memberi impak positif kepada pengawalan genetik. Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular

Melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End). Penimbunan berlebihan protein AGE boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan dalam anggur muscadine) untuk melambatkan protein AGE.

Siapa yang memerlukan Vivix?

Setiap orang dewasa yang mementingkan akan penuaan dan kesihatan optimum boleh mengambil Vivix. Namun begitu, Vivix tidak digalakkan untuk wanita hamil atau menyusukan anak, atau mereka yang berusia kurang daripada 18 tahun kerana ia akan mengganggu tumbesaran serta yang menjalani kimoterapi. Vivix juga sangat digalakkan untuk mereka yang menghidap penyakit berikut :-
  • Pesakit Diabetes (Kencing manis)
  • Kolestrol tinggi
  • Tekanan darah tinggi
  • Alzheimer (nyanyuk)
  • Gout
  • Letih
  • Kurang daya tahan
  • Kanser & Tumor
  • Sistem imunisasi yang lemah
  • Stroke
  • Migrain (sakit kepala)
Nak tahu lagi info tentang Vivix? Klik sini.

KLIK SINI UNTUK SENARAI HARGA VITAMIN SHAKLEE

KLIK SINI UNTUK MENDAFTAR AHLI SHAKLEE

Dengan mendaftar ahli, anda boleh membuat pembelian vitamin Shaklee harga ahli yang jauh lebih murah daripada harga pasaran, serta peluang untuk menjana pendapatan sampingan (jika berminat).

Shaklee sudah bertapak di Malaysia lebih 20 tahun. Ia juga telah disahkan oleh Jakim malah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Diyakini selamat dan berbaloi!

Berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee? Saya wakil pengedar sah Shaklee anda ID 1122498. Dapatkan konsultasi percuma dengan menghubungi saya :

Sms/Whatsapp 017-9421767
email : syahayanis@gmail.com
Fanpage : NaturalNutrisi

1 comment:

  1. Menarik Yani..So far my suplement works on me...Mungkin lain masa boleh try..

    ReplyDelete